fredag 1. november 2013

Uke 44

Hei.

Denne uken har vi jobbet formiddag med skift 5. Det blir (i likhet med forrige uke) et veldig kort innlegg, ettersom vi har brukt så å si all tiden vår på energiprosjektet.

Torsdag satte jeg meg inn i kalsinatoren og skrev en prosessbeskrivelse av denne. Jeg pyntet også på prosessbeskrivelsen jeg skrev forrige uke, samtidig som jeg beskrev forskjellige komponenter i tårnet.

Fredagen brukte jeg til å fokusere mer på det generelle om energi. Jeg skrev og forklarte blant annet de formlene jeg kommer til å bruke i prosjektet. Jeg tegnet og forklarte også prinsippene i med- og motstrøms varmeveksler. Det siste jeg gjorde før jeg gikk var å begynne å skrive om brenselet vi bruker i ovnssystemet. Da fokuserte jeg i hovedsak på pris og brennverdier.

- Kolbjørn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar