søndag 17. november 2013

Uke 46

Hei.

Denne uken har vi jobbet helg med skift 1. Siden deadlinen til innlevering av høstens energiprosjekt nærmer seg har vi brukt mesteparten av tiden til å jobbe med dette. Vi har også hentet litt prøver for rundemann i råmel og sement, samt rennepasser. På torsdag holdt også fadderen min et kurs på skiftet, hvor han forklarte en ny innretning som skal taes i bruk på møllesiden. Dette var veldig lærerikt, og jeg følte absolutt at jeg lærte noe nytt.

Når det kommet til selve prosjektet, brukte jeg torsdagen i hovedsak til å regne på energiforbruket i tårnet. Jeg skreiv også litt grunnleggende om HMS, blant annet rundeliste og verneinnstruks. Fredagen brukte jeg til å forklare reguleringer og forriglinger, samt lese korrektur og pynte på prosjektet generelt.

- Kolbjørn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar